Op een dag, bij VRT

“Kunnen jullie voor het 10-jarig bestaan van Sporza ervoor zorgen dat de kijkers op een belevingsvolle manier mee onderdeel zijn van deze verjaardag? “

Ja. Basicly door Tiktok uit te vinden, 2 jaar voor Tiktok Tiktok uitvond.
Enfin. We maakten gebruik van het uitgebreide beeld- en geluidsarchief van Sporza om een connectie te maken met de sportliefhebbers en hen te engageren om deel uit te maken van de campagne. Via de campagnesite konden de kijkers in een paar klikken eigen beeldmateriaal monteren op de geluidsband van memorabele en legendarische sportmomenten uit de 10-jarige sportgeschiedenis. En om het publiek aan te moedigen deden Frank en De Zijnen het zelf even voor, in de bijhorende tv-spots.

Agency: FAITH

Klant: VRT - Sporza

Productiehuis: Farmboy

Director: Mike Van Cleven

Development: Lunar

Previous
Previous

Janssen Pharmaceutica — Psoriasis, en dan?!

Next
Next

Stad Gent — De Krook